Dialekt=sex?

Igårkväll när jag var påväg hem från sjukhuset så står jag i busskuren och väntar på bussen då jag hör en tjej prata i telefon.. OKEJ! jag hade tråkigt så jag lyssnade, extra noga för att jag hörde dialekten jag är uppväxt med. Det börjar bra, hon pratar med någon kille om hennes jobb på sjukhuset och hur jobbigt det är för att alla behöver henne och att hon "sååå ska till venedig" i sommar.. Jag sitter där och skrattar för mig själv lite när jag hör den välbekanta dialekten då kvinnan plötsligt säger "Vi får för lite sex" VA? tänker jag för det är inte så att hon säger det lite tystare nä tvärt om! hon vill att världen ska höra vad hon säger om det man kan tro är hennes kille för sen så kommer nästa chock! Hon bara "asså vi är ju inte tillsammans, men vi bor ju ihop och då tycker jag att vi borde ha sex? men det har vi inte?" kvinnan är knäpp tycker jag och bara kollar på henne?! Sedan ändrade jag uppfattning om bruden för den tjejen gör det bra för sig! Det visade sig att den hon pratade med inte var hennes bögvän utan det var hennes kille! Öppet förhållande eller? hahah!
Mycket som händer i lilla östersund..Vi kanske ska starta Greys Anatomy östersund episode. För tro mig, jag har hängt på sjukhuset några dagar och det verkar som om det är där allt händer.. Till er som är trötta på östersund dra till sjukhuset nu!

Saknar dig hjärtat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0