Har du sett min man?

Jag behöver kärlek! Nu, speciellt nu när jag ligger hemma som en invalid i våran nu såkallade sjukstuga.. Jo men skitkul att man ska bli skitsjuk nu när man åker iväg om någon dag..Väldigt roligt! Då kan jag behöva lite kärlek och pussar (även om jag tvivlar på att någon ens skulle komma närä supersnuskjag nu) och en stor stark kille som värmer, fast å andra sidan skulle det vara att ge killen men för livet så om jag tänker efter en gång till så hoppar jag nog över det. Bättre att vänta tills man blir som normalt folk istället för att se ut som exorcisten nr2...

Igår var jag och mamma på stan ett tag, innan vi blev akutäckliga och sjuka, och då kommer det fram en skadad tjej och säger till oss "Har du sett min man?" jag tror att hon bara skojjar och skrattar lite medans mamma svarar "nej" och kollar bort.. Jag fattar inte riktigt vad som händer men och hur mammas diss hänger ihop men kvinnan fortsätter "Ja, asså jag lämnade honom här förra veckan, då stod han precis här men det är ju klart att nu när det är julrush så är det lätt att man tappar bort dom" jag kollar förvånat och mamma svarar som den bitch hon är "Ja och om du kommer tillbaka nästa vecka lär du inte hitta honom heller!" kvinnan vänder sig sedan till mig och frågar "vet du när Captain cook öppnar?" och går sedan till vägen och börjar diskutera med sig själv högt då mamma säger "vem vill inte bli borttappad av den där galna jäveln?" hahaha min mamma äger, det visade sig att mamma visste vem det där var och det är tydligen en psykiskt störd tjej som faktiskt hatar män! hah! lilla lilla östersund..

Jag hade en vän, hon och jag vi var bra vänner vi, jag trodde vi var det iaf men så var det inte det visade sig att jag inte var en bra vän utan att jag "borde jobba mer på det!". Tack.

Kommentarer
Postat av: johannast

den där tanten har jag också sett! hon frågade efter roffe. haha störd!

2008-12-17 @ 18:45:07
URL: http://lilstormen.blogg.se/
Postat av: Safia

hahaha ja och ändån hatar hon män?!

2008-12-17 @ 21:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0