KRIG!

Ja ni läste rätt! Nu är det krig mellan mig och Donia på bloggar! Den lilla tönten kan inte använda sig av andra ord än F ord! Och att jag inte skulle ha ett liv? Jo jo men ditt liv är just det du säger en F. Sen så tror stackarn att jag skriver en massa inlägg om flickan men lilla vännen vill verka mer populär än vad hon är för jag har bara skrivit ett! Och låt mig påminna om att det var hon som började! Hennes självmordstankar ökar drastiskt men det är mina hopp som går i botten, hon säger ständigt att hon ska ta livet av sig på alla möjliga sätt men gör hon det? NEJ?! Och då, vet ni vad som händer då? Jo mina förhoppningar blir krossade som ett äpple under en fet mans röv!

Nu är jag också lite less på att bli kallad bitch för det är faktiskt så att DET ÄR JAG INTE! eller jo kanske ibland, mot dom som förtjänar det.., men det är också det enda som funkar för jag har insett att ju mer man behandlar en människa som skit, desto mer vill dom ha en.. Denna metod funkar, jag körde den idag, inge mer med det.(punkt!)

6 dagar kvar!


Kommentarer
Postat av: johannast

jaa jag är sjuk :( har vart de i en vecka men blir snart bättre :)

2008-12-13 @ 16:12:36
URL: http://lilstormen.blogg.se/
Postat av: Safia

:S vad jobbigt vännen :(

2008-12-13 @ 18:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0