Lite ur fokus?

Hör och förvånas! Min moster "the bonde PERSSA" är ju nu modell! Det trodde jag aldrig iaf, för förlåt kersta men jag trodde aldrig dina så eleganta flanellskjortor och snuslortar skulle bytas ut mot snygga fashionkläder och kängorna mot stövlar med klack !? , men tji fick jag! Kvinnan är nu modell och jag blev igår anställd som sminkare på min heta moster! Kul var det självklart och då säger jag bara självklart så var min moster snyggast och stiligast av alla! GOTT FOLK DET FINNS HOPP I VÄRLDEN !

Idag har Safia varit .. ja ur fokus kan man nog säga .. detta kan bero på att hela världens killar har blivit ett gäng tjejer.. Som jag tidigare sagt så tycker jag världen är påväg åt helvete men med stycket innan kan det bli lite svårt. Killar kan nu vara lika bitchiga som tjejer och tro mig det finns en speciell som kan detta väldigt bra! Faktiskt ganska skön kille men vi ska inte gå in något vidare på namn. 
Ur fokus har gjort att jag attackerat både ungdomar och lärare med nycklar och annat .. 

Innan jag avslutar vill jag ännu en gång fråga mig själv hur korkad killar kan bli? Idag så stod det två killar vid sina skåp, jag går förbi och i brist på saker att göra tar jag en av deras nycklar, notera att nötterna ser vad som händer men gör inget .. senare när det ska låsa skåpet upptäcker de att NYCKELN är borta! Överallt börjar de stackars nötterna att leta, hittills har ingen av dom annat att det kan vara jag som tog den, dom kollar överallt flera gånger i varandras skåp och i deras kläder men fortfarande ingen nyckel ... vart kan den vara? De frågar mig och jag ler bara lite sött och säger nej, jakten fortsätter och de kollar till och med i mössan som de har på huvudet men ingen NYCKEL, anklagelsera på mig ökar men det gör också letandet efter ett bra tag ger det upp och går iväg. Jag tyckte lite synd om dom så jag lämnade faktiskt tillbaka nycken .. Men killar? Vart går tankarna på era kåta odjur? bara mellan benen på tjejerna? hahah ne nu ska jag inte vara så hård. Synd är det faktiskt om killarna.

Bara om någon tappat sin mobil kan jag informera om att den förmodligen ligger under min rumpa och myser. Kanske rent av tar en kopp te..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0