Sjukhussunk!

yes det är mitt namn! igår var vi i klassen i Åre på holiday club, där vi bland annat hittade en väldigt väldigt het badvakt men det var nog det enda som var kul igentligen., självklart var det kul att komma iväg från skolan men asså lite drygt blev det men mysigt när vi gjorde om bussen påvägen hem till ett rnb disco GO HP!
Därefter gick det utför, iaf för min lilla vän som fick åka med våran buss direkt till akuten där hon blev groft neddrogad och tafsad på av lesbiska doktorer enligt henne, varför hon klagar vet jag inte den bruden låter inte mig vara ifred en enda sekund. Som den bra vän jag är stannade jag hela natten lång och jag måste säga att spypåsarna på akuten är världens bästa jättekondomer! Ja!? det är sant! Vaknade gjorde jag med rummet fullt med alla möjliga olika doktorer, väldigt roligt säger jag inte att vakna upp som sunk nr 1 på sjukhuset och det var ju bara starten på sunkdagen... Sen drog lämnade jag min invalida lilla vän och gick iväg till skolan med allt och då menar jag allt på sned.
Inspirationsdag tror jag det hette, vilket faktiskt var kul för jag lekte amerikansk fotboll med killarna och några tjejer. Sen kommer sunkfaktor nr 2! Jo vi gick till matan och skulle äta då det var soppa med creme fraische eller vad det heter men på varån skola är det aldrig det utan det är vitlök.

Vet ni vart jag ska nu? jo till tandläkaren.. stackars personen som får mig att gapa! inte bra start!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0