Vad är det för fel?

Snälla kan någon säga vad det är för fel på mig?! Jag har fan mycket allvarliga problem.. Ändå har jag testat allt, är man snäll så blir man utnyttjad, är man inte snäll tycker alla att man inte är snäll, är man gullig så är det inge bra och är man ett monster så är man ett monster .. Jag tror att jag är det sista.. ett MONSTER!

Idag höll jag på att våld(t)a på alla som synd nog var i min närhet just denna, om jag säger det med egna ord, SKITDAG!
Först är det så att jag var dum nog i huvudet att flytta hem igen, varför vet jag inte så skulle alla kunna vara jättesnälla och sluta tjata om det!?! Jag ångrade det i samma sekund som jag gjorde det men gjort är gjort fatta det! heh nu när det var klart så går vi vidare.. jag vaknar, eller rättare sagt, jag vaknar inte i tid till bussfan! I panik undrar jag inte varför bajsklockan inte funkar., upp till huset far safia i världens fart för att få reda på när hon möter sin mamma som säger att det inte finns någon, lyssna nu, JÄVLA EL! Ne så då kan inte Safia hoppa in i vattnet som hon, jag alltså måste göra varje morgon annars går jag inte till skolan eller blir förbannad resten av dagen., dum nog valde jag det sista..
Well well tänker jag.. värre kan det inte bli? Men jo se på fan det kan det! Och tro mig det blir det, på bussen, som för den delen är proppfull, sitter det en unge som skriker konstant hela bussresan in, det krävdes mycket för att jag inte skulle gå fram och nacka ungen, detta vill jag göra klart, jag älskar ungar annars, varför jag inte gjorde det var för att jag var för upptagen med att tänka ut vad jag skulle göra med den feta gubben som tydligen hade fått för sig att bussen var en trumma eller tanten som inte kunde hålla för utan var tvungen att hosta mig rakt i ansiktet... Som ni kanske vet vid det här laget så startade min dag inte bra.. Bara för att jag är en klant gick det ut över helt fel personer som i sig tog åt sig vilket gjorde min dag ännu värre...

Jag måste lära mig kontrollera mitt humör..såhär kan det inte fortsätta..

Imorgon ska jag va så snäll som möjligt mot alla som kommer i min väg så passa på att utnyttja mig medans ni kan! Som vanligt tror jag också att detta kommer att missbrukas och gå ut över fel personer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0