Vulgär?!

Är jag vulgär? När jag hör det ordet tänker jag bara på tjejer som särar på benen så att killen, eller föresten låt mig ändra det där till killarna, ser hela paketet i en kort rosa klänning? det kan inte bara vara jag som tänker så? fast å andra sidan jo det är nog bara jag..! Tillbaka till frågan, är jag vulgär? Det började med att jag fick ett sms från min kära syster som skriver att jag är en vulgär kvinna, när jag frågar min mamma skriker och då menar jag skriker både hon och hennes bajsande man ja! vad är det? svaret jag fick var att jag är vulgär sedan födseln och eller att det är min personlighet? Jättetrevligt att man har en stöttande familj!

Vill ni veta vad flodhästsfettot Safia gjorde igår? jo hon låg och hade hallucinationer om chicken Mcnuggets och strips, fick hon några? NEJ DET GJORDE HON INTE! Vad fick hon? RIS!? Jag har nu en stor jävla medkänsla för kineserna! Stackars jävlar! Sitter och trycker i sig ris hela dagarna och blir hård i magen! Inte undra på varför deras ögon ser ut så om dom måste sitta på toaletten och trycka hela dagarna! Ge stackarna chicken Mcnuggets för fan!

och till alla ni som någonsin funderat (även om jag vet att de som träffat mig aldrig gjort det) om jag kan vara påväg mot att bli annorexia, var inte oroliga detta fetto tryckte i sig det första hon gjorde efter en magsjuka en fet SourCreamUnion chipspåse helt själv! Tro inte att någon ens fick komma i närheten nej, och sedan kan jag inte vara en duktig bulimiker som jag sa att jag ville bli för inte spydde jag upp den, jag vill ha varenda rinnande fettdroppe i mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0