Älskling(ar) !

en kossa ! hehe !


Min alldeles egna älskling Isak hjälper mig att skaffa ragg och med dessa ragg ska jag först: prata med, sen pussa, sen ha sex med, sen gifta mig och skaffa barn med ! perfekt plan tycker jag, enklare än så blir det ju inte ?!
Båda vi har kommit på att jag inte bara borde ha en när jag kan ha fler? jag mena ju verkligen det ? varför i hela världen ska man nöja sig med en när man kan ha fler !?! hahaha tolka det där, det får man göra hur man vill !
Fast självklart är ju såklart Isak min nr 1.

Reglerna är så för er som inte vet.. Jag får ha flera killar men det får inte dom ! Jag måste vara den enda för dom !

Mamma kommer bli stolt över mig !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0