ARGA BERTA

jävla skitdag ! fan vad less jag är på allt och alla .. tycker ärligt talat synd om alla stackars människor som är i min närhet idag .. akta er, säger jag bara för fan vad jag hatar alla idag .. + att dagen börjar skit när jag försover mig, kunde lika fan ha skippat skolan helt och hållet den här jävla bajsdagen.
    
Sen så måste jag fan dela med mig av mina åsikter då jag säger att jag är sjukt less på människor som inte kan utrycka sig ordentkligt så att man fattar, tror ni att ni bara kan sitta där och bara hålla käften och sen tro att folk ska veta vad ni menar !? nej skit ner er säger jag ! Fan fel att bara säga det ni tycker och känner ? det är inte så svårt, faktiskt så är det bara så simpelt att man öppnar käften och formar ord .. 

Längtar inte efter imorgon eller någon annan dag .. det skulle inte göra mig ett skvatt om bara hela jävla jorden gick under idag ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0