HotBrev

Jag har kommit fram till att det finns ingen annan åtgärd än att helt enkelt skriva ett hotbrev till min käre väns kille Tony.

Käre Tony, under den tiden vi har sett varandras nyllen har jag insett att du har en liten skada, ta nu inte detta personligt utan ta det mer som om att någon stecker ut handen (men ta för fan inte tag jag vill inte lukta fisk !:P)för att hjälpa dig .. Tyvärr ringde jag djurvårdsupplysningen i ett desperat försök att fånga in den stackars tony som nu går på fri fot.. Detta kan inte längre pågå när vederbörande tony påstår att han är svart .. Skam på dig lille vän .. Jag har gjort allt i min makt för att försöka förhindra detta från att ske men nu finns ingen återvändo .. Så tony käre lille du, ta emot min varning när jag säger att om och när du ser det svarta molnet komma emot dig så finns det bara två saker att göra.. att antingen springa för ditt liv, eller underlätta för oss alla och stå kvar medans världens alla blattar kommer för sin väl förtjänta hämnd...Det har varit ett nöje att känna dig... Vila i frid käre svenskblatte (okännt om människan i sig är helt svensk eller inte).

Kommentarer
Postat av: Tony

2008-11-28 @ 01:52:08
Postat av: Tony

hahaha ja du ljög ju inte när du sa att du skulle skriva heller:PP och du! jag e faktiskt inte heeeeelt helsvensk:PP(bara så att du vet);) Puss på dig Buddah:PP

2008-11-28 @ 01:53:29
Postat av: Safia

haha ne jag ljuger aldrig !:D snälla lillen du tror att du inte är helt svensk ! hah ne skojja du är säkert blatte du med ;) Buddah !?!:O fy tony !

2008-11-28 @ 09:25:26
Postat av: Donia

Jag tycker detta inlägg var som sanningensögonblick!

2008-11-29 @ 10:43:45
URL: http://doniaa.blogg.se/
Postat av: Tony

ne jag e inte "blatte" jag ät "valoon";)buddah:P

2008-11-29 @ 21:52:05
Postat av: Tony

Är*

2008-11-29 @ 21:52:49
Postat av: Safia

hahah okej tony okej :D sanningens ögonblick hahah ! det var det verkligen, men inte nog med det det var mer än så ;)

2008-12-02 @ 20:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0