Miss B

Nu är jag hemma hos mamsen och tar det lugnt.

Vi ska i vart fall inte ens gå in på ämnet som gäller att det är fruktansvärt kallt nuförtiden !? VARFÖR ?!

Idag var det kul kul på skolan och jag måste bara berätta att jag är extremt duktig inom ett visst ämne som börjar på B ! Vad kan det vara ? det vet man aldrig men bra på det, det är jag !

hmm lördagen spenderades till stor del på akuten faktiskt .., där jag var i 8 timmar sammanlagt. Personligen hatar jag sjukhus och läkare och efter denna upplevelse så kan jag ju inte säga att jag gör det mindre ! De två första timmarna på akuten var bara en massa samtal hit och dit mellan mig och alla möjliga läkare för dom inte ville hjälpa mig så tillslut fick jag några mindre damp anfall då dom blev en aning utskällda, vilket inte var mer än rätt åt dom ! Sen när man väl kommer in och ska undersökas måste man ta av sig kläderna och bli tafsad på !?! okej läkaren måste utföra sitt jobb men för fan det finns väl en gräns !? vet ni vad killen frågar mig sen ? jo om han får stoppa upp ett finger i rumpan på mig ?!?! MEN SNÄLLA NÅGON ? !? mitt svar på det va: NEJ ! Hade inte Donia varit där hade jag slagit ner honom direkt redan när han sa att jag skulle av med kläderna.. förlåt men jag har extremt svårt för sånt..

Man kan faktiskt undra hur man egentligen ska bete sig mot folk på sjukhus, om man är trevlig blir man inte tagen seriöst och om man är otrevlig så får man ingen hjälp för man är otrevlig ? Jag kom iaf fram till att jag aldrig mer ska gå till akuten. Och om så vore att jag skulle bli tvungen skulle jag springa in, lägga på golvet och börja vrålskrika .. mahahah där ska dom få för att tas på allvar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0