Mjuka läppar

Skönt skönt med mjuka läppar eller är det bara jag som tycker det ? Jag kanske har blivit smittad av lesbiandonia som ständigt smeker och tar på mig, speciellt då min rumpa !? Ne fy ! men jag måste ju säga att hennes läppar är mjuka och helt helt .... underbara ! hahah nej fy vad snusk ! det vill vi inte ha ! eller jo hon men det struntar vi i ...

Idag försöv jag mig ! ovanligt ? nej är svaret .. jag vet inte men det blir bara så fast jag måste ju säga att jag tajmar det bra iaf för när jag kommer på skolan idag, försen till ett prov såklart, så säger dom att nej det är inget prov och vi slutar kl 11 istället för 4 ! Glad var jag men gladast var nog räven ! Så vi lunkade iväg på stan med målet att få förevigt mjuka läppar och kollade in alla möjliga sorters lypsyl.. Min lesbiska lilla vän slutade upp med ett för solen, fast här i sverige är det vinter för den som inte redan visste, och jag med en gul liten sak jag inte förstår mig på !? fan det är getingar på den.. den var gul så jag trodde det var citron .. men nej där fick jag den analfabeta blatten som man kan tro att jag är ibland ! det var något annat .. men men beroende framkallande är det iaf !

Ikväll är det klassfest så det ska bli kul ! nu ska jag kila iväg och fixa iordning mig lite .. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0