Mys i kalsonger och jämtlänska !

Just precis som det står sitter jag nu i soffan med mysfaktorn på högsta grad i ett par stora killkalsonger och kollar på mtv all access ! Kul faktiskt att se hur det går för gamla brittan ! Detta kan behövas ibland, att bara mysa mer sig och ta en funderare över saker och ting.. Idag har jag tränat, varit på möte och handlat lite (bland annat hallon som jag nu sitter och tycker i mig) sen raka vägen ner i soffan ! Gårdagen spenderades med ett gäng killar och tjejer i lilla landet vildvik ! Jag vill bara påminna killarna om att jag lät er vinna för jag var så upptagen med att vara fascinerad av kontrollerna vi spelade med DOM VAR FORMADE SOM PENISAR OCH INTE NOG MED DET ! DET VAR DOM MAN SKULLE TRYCKA PÅ HELA TIDEN OCH "SKJUTA" PÅ VARANDRA MED ! Tack killar det gjorde mycket av min kväll men riktigt kul var det iaf när killarna skulle lära oss att dansa ! Killar det finns på film säger jag bara ! Men jag skyller ifrån mig på tony för han var den som sa att jag skulle filma !? Jag kan även säga stolt tillägga att jag har fått lektion i det fagra jämtlänska språket "ske ma brå'ån nu elle ske ma dä'äns försht?" ne nog för nu ! Ma höres !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0