Roliga dagar

Dom här dagarna suger.. varför vet jag inte men det gör dom och dom suger fan hårt .. när jag igår åkte hem och hälsade på mamma så hade resten inklusive hon också haft en dålig dålig dag sen så idag när man vaknar och kommer till skolan känner man att det är en till skittrist och tråkig dag.

orka med dessa dagar.. det ända man längtar efter nu är helg och så får man reda på att vi måste vara på skolan på lördagen. Jo men glädjedödaren säger jag bara !?!

ha ! var just och pratade med min lärare i turism och hon sa att jag hade MVG i betyg ! Go safia ! go go !

ja det där lär ju iaf ha varit det enda positiva som hände och kommer hända idag ? .. tragiskt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0