Ryggont och Kyla

Jo nu ska här berättas .. i torsdags när jag skulle dansa stod jag och träna lite innan lektionen på lte nya steg att lära ut, gissa vad otroligt smarta jag gör då ? jo jag står och pumpar med bröstkorgen hårdare och hårdare .. fråga mig inte varför, när det plötsligt knäcker till i ryggen, ONT SOM FAN gör det men dum som jag är försöker jag strunta i det och fortsätter dansa i 3 och en halv timme, vilket inte går så bra men funkar ..

Nästa dag vaknar jag upp och känner att jag knappt kan gå och har fruktansvärt ont i ryggen men drar till skolan ändå, vilket straffar sig för ondare och ondare gör det under dagen då ett flertal människor både hoppar, gnuggar rumpan och försöker (men misslyckas) knäcka min rygg, detta i sig gör att det gör mycket ondare och sprider sig.
Akuten är stället jag funderade på och flera sa att jag skulle gå till men såklart försökte jag vara en hårding och tänkte att "ähh det är säkert bara jag som är klen mot smärta"  så dit gick jag inte.
När jag kommer hem har jag så ont att jag nästan gråter och ringer såklart min alltid så hjältinneaktiga mamma och berättar, av henne får jag en utskällning, säger att jag ska droga ner mig själv med voltaren sen så att inte röra mig och förbjuder mig att gå till skolan imorgon, alltså idag, vilket jag såklart gör ändå och nu har det sridit sig i nacken armarna och benen så det gör fördjävla ont .. ÄVEN FAST JAG ÄR NERDROGAD MED TUSEN VOLTAREN !  Så efter skolan ska jag nog till akuten och spendera resten av min lördag där ... kul liv säger jag bara...

Just det nämnde jag att när man kommer ut i kylan idag är det vitt utomhus ??!? VITT !?   ett ord FAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0