Sömn är

viktigt ja ! sova sova sova det vill jag tack ? men det får man inte ..

Nu är det bara 26 dagar kvar tills jag drar till brasilien ! SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT säger jag att det ska bli !

jag är sugen att gå och kolla på ..... snart, någon som är på ? vet iaf en som är .. kanske iaf ?

Låt mig dela med mig lite nu .., brudar, fan ta oss säger jag bara.. kan man inte bara slänga ner oss alla i en toalett, spola  och sen höra skriken från alla brudars plattade hår som blir förstört ? (inget illa mot er med plattat hår men ni fattar). Varför lever vi brudar på att vara elaka ? Det måste vara något i sminket !? Något fel är det iaf .. kalla oss livs levande sadister. Och ni grabbar ? vad är det med er ? skärpning ! Ni har ju blivit fega ?! förr i tiden var det killarna som tog första steget nu är det bruden som måste vara mannen .. det är inte rätt ! nej det är inte rätt ! Killarna är nu dom blyga som går och kollar in och tjejerna dom som vågar snacka .. fuck the system säger jag !

Kommentarer
Postat av: anonymos

de där sa du fint "Varför lever vi brudar på att vara elaka ?" (Y)

2009-12-03 @ 22:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0