Tysta leken

Just nu sitter jag i bibblan med donia och micke efter som att vi har slutat !

Donia håller på att få damp eftersom att jag nu vägrar att prata med henne. Hmm vad tror du donia !?
jag får något allvarlit problem med mitt höftben mitt i trappan idag på skolan och det enda hon gör är att skratta åt mig vilket gör att alla andra som går förbi också gör det... och där mitt i trappan ligger jag som något annat foster och halvdör .., då hon säger att jag fejkar ? jag måste ju säga att jag är omringad av härliga, väldigt härliga vänner.. ne ska fortsätta tortera henne med tysta leken lite mer så hon känner efter att det hon gjorde var en elak handling ! hahah ..

Ett annat roligt fakta är att micke har prov i islam och donia som är muslim kan mycket mindre (i stort sätt inget) om saken ..

Ikväll blire fototagning för något projekt isabell har och film med donia och X (jag får inte säga hans namn för fjantdonia)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0