Blåst!

haha jag är blåst! men vet ni vad? det gör inget! Sprang ner till bussen som en tok (sen som vanligt) och när jag kom fram till busshållsplatsen kom jag på att det var Lördag! smart.. bussarna går alltså bättre för mig idag, en går 10 och en annan går 11 perfekt för mig om  jag tar den vid 11!

Gårdagen:

Åkte in till stan tidigt med lillebrorsan och solade (inte jag utan han) sen så köpte vi glass och gled runt lite, efter det mötte vi upp mamma och fixade pass/id varpå vi drog till tacobar!

Efter mys på stan med mamma så var det genrep och där vänner, där kan jag säga att jag hade trevligt! Gjorde humöret för kvällen! Kom hem kl 20.25 och min buss gick 20.30 tillbaka in till stan så det var bara att slänga på sig andra kläder och dra till bussen.
Kvällen var skön, hängde på frösön med Donia och co (dvs oskar och hans vänner!) sen så hängde jag med skön dennis och jojje tills nattbussen gick hem. Allt som allt en väldigt bra och uttnytjad dag!

/S


Kommentarer
Postat av: vendela

ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf:)

Skriver om det ALDRA SENASTE skvallret :)

Den är bland dom största skvaller bloggar på blogg.se!!

2009-04-18 @ 16:20:09
Postat av: Leia

Hahaha. :D

Ibland får man blackout. Haha :D

2009-04-18 @ 17:27:14
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0