Första skoldagen...nej tack!

Efter morgonpasset så var det bara att traska iväg till skolan med ett stort leende! eller så inte? Eller så illa var det inte.. jag hade ett leende på läpparna men det var för en annan sak fast det var lite småkul att träffa lite folk man saknat... OCH JA! jag har faktiskt saknat en person sjukt mycket det här lovet och den var det kul att träffa!

MEN ATT SKOLAN SKA BÖRJA MED ATT DÖDA OSS MED ATT GÅ TILL KL 16.30 FÖRSTA DAGEN ÄR INTE OKEJ! Nej det är fel. 

Måste även lätta på hjärtat och fråga vad vänner tänker med? Om man är en vän är man. Det betyder att man inte sviker den andra. Så är det bara eller var jag otydlig?

Heh with that said.., hehe så längtar jag till ikväll.., men bara lite.. :-D

/S 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf,=)skiver om det ALDRA SENASTE SKVALLRET.Och den är största skvallerbloggen på blogg.se :)

hoppas du gillar den:D<3

2009-04-20 @ 18:43:10
Postat av: Leia

Hej hej!



Allt bra? =)

2009-04-20 @ 19:05:45
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0