Gooodmorni'n Onsdag!

Glömde tv:n på igårkväll så nu imorse vaknade jag av att dom snackade om ÖSD på nyheterna om fotboll. Trevligt! nej.. jag hatar att bli väckt de få gånger jag får sova.. + att jag är sjuk? såklart skulle jag förvärra det genom att vara ute igår och ränna.. men livet måste levas! Jag tycker också att jag var bra på det där mobilbloggandet!? eller? :P

Idag ska jag försöka mig ut på en promenad sen blir det stan och kanske fika eller fest på kvällen.. inget bestämt? Men skönare är det för det är ju inte kul att gå runt med planerat liv? Am I right or am I right?!

Höres senare!


(tråkigare... nu är solen borta...)


/S

Kommentarer
Postat av: johannast

heheheh.. inte ångest men .. vill bara få vårshowen överstökad hahahahhahah :(

2009-04-15 @ 14:23:25
URL: http://jhnnastorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0