Måndags njutning!

njuter på något konstigt sätt gör jag nu efter att dagens träningspass är över. Ne kära vänner vi ska inte tolka det där fel eller snuskigt vilket jag definitivt skulle göra om jag läste men det kanske bara är jag?  mhm förmodligen... :D

Jag gillar att vara jag har jag kommit på. Jag gillar mig själv, hur jag ser ut, hur jag klär mig men mest av allt gillar jag nog min personlighet och hur jag är.. (även om mitt humör skiftar på sekunden så gillar jag det med).  För vet ni vad? Det ska man göra! Man ska älska sig själv mer än någon eller något annat! Nu tycker och menar jag inte att man ska vara självupptagen med sig själv men man ska gilla sig själv punkt.

Psykologi session: Man faller omedvetet för den som är ganska lik en själv. För i ens egna ögon är man (omedvetet) det snyggaste man kan hitta och´skulle man skulle man bli tillsammans och bilda familj osv med sig själv. Thats the way we humans think.. Det är också så att maskulina männ dras till feminina kvinnor och maskulina kvinnor dras till feminina männ.  Kollar man runt på stan en dag ser man att det faktiskt stämmer...!?

Idag blir det nog en sväng på stan sen hem och leka lite mer med lillebror. I likeee to plaaay! hah!

/S

Kommentarer
Postat av: Leia

Haha. Det var nog bara du som tolkade det på något annat sätt. :P

2009-04-06 @ 19:16:18
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0