Safia really wants to go travel!

Var till och med på stan idag och provade snyggaste bikinitoppen.. jag vill verkligen åka! Har pratat med mamma och hon vill åka precis innan skolavslutningen men då missar jag ju den och veckan innan... hmm knepigt knepigt.. men det löser sig! Hoppas jag för jag håller på att sprängas för så mycket jag vill åka! Helt otroligt det där. Har ju fixat ny resväska och "bikini" + att jag springer runt i kalla stan och kollar på sandaler? Sen så kan det ju bero på att det är något fel på mig också? eller så kanske det beror på att jag vill utomlands och bort ifrån kalla Sverige!?!? förmodligen båda!

Syster Dina åker ju till rhodos nu på söndag i 2 veckor och JAG ÄR AVUNDSJUK!

(ska härma henne bara för det..)

Safia @ travel mode!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0