Söndag!

Man brukar ha ångest på söndagar men denna söndag kan jag säga att jag icke hade det!

Okej det kanske var lite fjantigt men jag vågade inte sova på mitt rum eller va i närheten av det så jag vägrade sova där på grund av att ett stort monster i form av en spindeljä*vel hade bosatt sig där så jag sov hos min lillebror.. inte alls förnedrande... Vi hade kul iaf! lekte brottningsmatch hela morgonen och kollade på film! Efter det bytte jag ut honom till min ännu mindre lilla halvbrorsa som jag lekte ninja med! Sjukt kul kan jag lova... inte alls förnedrande det heller.
Efter det och fram tills nu har jag och min mammas kille sprungit runt i huset och lekt handikappade samtidigt som han skulle måla hyllor. Kan man gissa hur det såg ut? hahahaa det var grädden på moset eller hur man nu säger det!?

Min söndag har alltså varit barnslig i stora drag och jag gillar det. Så ska det vara. Man ska inte ta livet på så stort allvar.

Ska bjuda på lite bilder från födelsedagspartyt i fredags!




/S

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Vilka fina klänningar ni har :)

2009-04-08 @ 00:27:57
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0