Tisdag

Glömde jag att nämna igår att jag är rädd? har ont i magen? hata hata hata.

Vårshowen igår var faktiskt rolig, hände med killarna och shakade lite med brudarna.. Det kan finnas en mamma som misstycker om en del saker jag gjorde men det struntar vi i för tillfället.

Jag måste faktiskt ännu en gång negga ner på tjejer och killar också för den delen! Jävla idioter! Nu syftar jag på två hjärndöda slem. Och för att min närmaste vän inte kan vara elak så ska jag vara det åt henne för det är jag bra på. Hur fan kan man ljuga folk rakt upp i ansiktet på folk man har kallat sin "bästa vän" utan att skämmas? ne inte riktigt riktigt det här..


ska negga mer mén jag måste g¨å nu.

/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

men vilken fin blogg du har:)





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf,=)Den STÖRSTA SKVALLER BLOGGEN på blogg.se!:) hoppas du giggar den,kram:)<33

2009-04-21 @ 21:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0