TORSDAG OCH LOV!

Ja mina vänner nu är det lov! äntligen!?

Började 11 igår men var inne tidigare och fick träningen överstökad sen var det skola till halv 3 och efter det drog vi på stan ett tag innan vi åkte hem till Donia ett tag för att sedan dra vidare till film och Jesper! Roligt.

Min syster Dina har anlänt så glad var jag men det saknas nu fortfarande ett syskon men hoppas han också kommer snart!?

Blev väckt jättetidigt av en viss liten j****el imorse! Vanligtvis brukar jag sova till kanske 3-4 på dagen när jag får ledigt men icke sa nicke nu var det bara att vakna! Bra iaf för vi ska in och träna och jag kom just på att jag har träning med dansgruppen idag..

Nu blir det frukost!


/S

Kommentarer
Postat av: johannast

LOV ÄR BÄÄST :D

2009-04-10 @ 19:31:09
URL: http://jhnnastorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0