Vitlökshjälte?

Jag är tydligen en persons tuffa vitlökshjälte/bodyguard/bitch?! hahaha det är namnet man får efter att ha räddat kvinnor i nöd på bussar från fyllon! hah! "räddade" min kompis från ett fyllo i fredags. Han var inte rolig kan jag lova...Bajs på han och alla a-lagare som måste ge sig på osyldiga människor! Skaffa ett liv för f**n! Det går alltid att göra något.

hehe nu fick jag det avklarat! duktigare tjej!?

Saknar min familj otroligt mycket nu på senaste tiden (dont get me wrong jag saknar alltid dom) men det har varit långa avstånd nu ett tag.
Så sjukt vi hade det när vi var små! Gjorde massa störda saker.
Nej jag och min familj är inte normal på en fläck och så ska det vara! Det är det jag gillar!
Vad jag försökte komma fram till är att jag längtar efter lovet som kommer nu då alla kommer hem. Påsk!

Dags att leka påskhare!


/S

Kommentarer
Postat av: DeeDee

Snart komemr ja =)

2009-04-07 @ 16:18:22
URL: http://dina.blogg.se/
Postat av: michan

:)

2009-04-08 @ 15:05:37
URL: http://skojjigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0