Got back.

Mhm now im back. Och med andra ord en stor aning deprimerad... Längtar tillbaka som attan efter hettan, solen och vännerna. Känns tungt att det är ett helt år innan jag får se allt det igen. Fast jag funderar på att eventuellt åka ner dit över jul och då får jag ju träffa alla igen. Låter som en bra plan va?

Kom ju hem på tisdagen lite mera exakt om man nu tvunget måste vara de. Har bara varit i sthlm och degat. För det mesta  inomhus med film. Tog 3 days för mig att komma ut men det var också för att jag var sjuk. Hah det är ju klart att man får dunderförkylningen när man kommer tillbaka men så är det.

Nej fy vad jag låter deppig nu. Det får ta ett stopp nu.

Åker hem till Östersund imorgon så får se vad som händer därefter.


ett litet smakprov, laddar upp bilder när jag kommer hem till ösd.

/S back in sweden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vare nice:p

2009-08-17 @ 00:18:18
Postat av: Safia

Det var mer än nice :D

2009-08-17 @ 13:16:36
URL: http://safia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0