smygätaren!

haha nu siiter jag här vid datorn och minuterna tickar iväg 03.35, 03.37 osv! Är nämligen uppe och äter frukost! Så kan det vara ibland. Eller nej jag måste rätta mig själv, har varit uppe och ätit frukost.

Okej, såhär är det. När man vill att tiden ska gå snabbt gör den inte det och tvärtom. Har kommit på mig själv att kolla på klockan hela tiden så när jag tror att det har gått 2 timmar har det bara gått två minuter och så sitter jag där helt chockad och slår på klockan undrandes om den har pajjat men den håller ut ska gudarna veta! Bara nu i början av inlägget så ser jag nu att jag skrev tiden...Därför ska jag sluta med det! Pronto! eller jag ska försöka mitt bästa iaf..

Vill inte väcka resten av huset så Godnatt!

/S

Kommentarer
Postat av: Ana

hey babe :) hör av dig du :) ha det bäst, love !

2009-10-26 @ 12:09:38
URL: http://anavasquez.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du uppdatera mera?

2010-01-10 @ 00:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0