Måndag: Nu kommer lite bilder från Marocko

Sådärja! Nu har jag lagt upp lite av bilderna på datan så nu ska ni få peeka.

Allt började ju med resan ner till Stockholm där jag bodde och lekte med min syster Dina..



Syster Dina, vi hade kul! Spelade även in årets moggevideo om hur det är att vara poppis! Kommer i ett senare inlägg.

Sen så åkte jag till marocko. Inga av bilderna är i ordning, har bara laddat upp lite på måfå


Sarah och Jag



Meryem och jag


Andra Meriem och Zakaria på marken när vi va vil el beba.


Dina och Faissal som hoppar från beba! (inte dina min syster)


Dina och Josef


Othman och Meriem


Jag, Zakaria, Meryem och Meriem


Elena, Meriem och Mehdi


Mehdi (Meryems bror), Yasmine, Salima och Meryem


Salima, Meryem och Jag.


Zakaria (haha som knappt kommer med i bild), Meryem och jag.


Min lillabästis och jag. (Meriems lillebror)


Jag och knatteligan (=allas småbröder/vänner)


Mehdi (Meryems bror), Meryem och jag. haha älska minen han gör!


Avslutar med en bild underbara Meryem saknar henne enormt redan... Kanske tar en liten trip till henne i Madrid snart?

Orkar inte ladda upp fler bilder just nu så det får bli en annan gång. Nu ska jag dra ut på en promenad och sen blir det film. Får se vad som väntar imorgon.. who knows.., maybe nice weather?

/S


Kommentarer
Postat av: Deena

jag gillar din blogg! Sjukt fin äru. :)

2010-01-14 @ 20:07:06
URL: http://deenaalkhiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0