Vailparty @ Marrehs!

Pjuuuf! igår gick det vilt till hemma hos Marreh! Hmm dagen (gårdagen) började med att jag och mamma åkte in till stan för att köpa skor och ny mobil. Skor köpte vi men jag hade sådan beslutsångest över vilken mobil jag skulle ha att jag inte kunde bestämma mig... Sen bar det av till Marreh som jag inte träffat på jag vet inte hur länge? Vi hade pratade av oss hur mycket som helst och sedan kände vi för att ta på oss slöjorna för att ha ett slöjjparty/slöjjfotografering! Så otroligt roligt! Av någon anledning så drar vi alltid på oss slöjor när vi är tillsammans?

"Safia du tar fram muslimen/araben i mig" - citerat från Marreh. haha notera att Marreh är helsvensk!

Det blev en hel del shake också innan jag åkte hem men kvällen var urmysig/vild. En repris tar vi snart.

hmm what else? Jo dom ringde mig igår för att jag skulle komma på en anställningsintervju. Detta ska bli intressant.

har inga bilder från gårdagen yet men de kommer så snart jag får dom av Marreh.

Idag blir det städ och...städ?

/S


Kommentarer
Postat av: Marreh

hahahaha, REPRIS SOOON! ska snart bomba facebook med bilderna ;) Du kmr blir fett med taggad där asså haha

2009-08-19 @ 15:10:16
Postat av: Ana

oooh shake I like ;) tihi, snart ses vi <3

2009-08-20 @ 11:51:04
URL: http://anavasquez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0