Dregel och misshandel

Yes andra och tredje träningspasset gick betydligt bättre kan jag säga iaf!

Köpte även skolkatalogen igår och kan säga att resterande del av dagen spenderades åt att dregla sönder den!

Kom till skolan idag på världens sämsta humör och gör fetvurpan vilket gjorde riktigt ont idag den här gången.. Igår drog jag fetvurpan mitt i matsalen men körde en spiderman och fångade allt och hamnade i buddah ställning!? Vad händer imorgon kan man fråga?

Donia vet inte hur man stöter på killar, idag slog hon en helt okänd kille mellan bena när han gick förbi och skyller sedan på mig.. Stackars killen kanske blev steril och Donia ne hon sa inte ens förlåt hon bara satte sig ner på golvet och tyckte synd om sig själv..! Smart tjej?

Idag kommer det att bli tre träningspass och jag blir utan mat tills kl 23.00 inte kul, är inte glad åt det kan jag säga.. Fick sluta nu istället för 3! Så nu måste jag göra klart ett arbete som skulle vara inne idag. Annars dödar min slavdrivare mig.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0