HURTBULLE

Jo kalla mig hurtbulle! Detta är andra gången Safia stiger upp kl 05.00, drar sig in till stan och tränar fast hon har sovmorgon till 11.00! Jag vet inte hur jag mår över detta... Någon måste ha slagit mig..., HÅRT!

Vi fick nu sluta två timmar tidigare så jag och Dunia ska dra ner till Pause! Härligt!

Idag vet jag inte vad som händer, som det flesta dagar men det är skönt att veta nada, då blir man inte besviken när saker man planerat inte händer. För att sammanfatta, det är det enda sättet att överleva i ÖSD en längre tid för här händer aldrig saker. So better to hope for ingenting!


/S

Kommentarer
Postat av: Dee

SVAR PÅ:Ursäklta mig fröken perfekt, men jag svär inte i min blogg mycket, bara det få gånger jag behöver få ut lite ilska och det borde du som har bott här men lämnat mig till att ruttna här veta att ilska gror som ogräs här! Och hurredu, osmakligt är det att aldrig typ uppdatera sin blogg! Så det så! hmff! (se mig vända ryggen till och gå iväg med stora starka steg och vickande rumpa!)



Gumman jag är perrrrrfect och kan därför klaga på andra, som dig. Och lilla du läs dina egna inlägg, du svär så att de spottas igenom ut ur dataskärmen. Det är inget fel på Ösd de blir vad du gör det till, jag misstänker att de är du som är rutten, inte stan :P Och sen så ska jag nog köpa en ordbok till dig, för om du visste vad osmakligt betyder skulle du höra hur fånigt det lät i de sammanhang som du använde det i. Dessutom är det högst anmärkningsvärt att du ens försöker ge dig in i en diskution med mig lilla du :P Så åter igen inga svordomar Saffi det är OSMAKLIGT precis lika osmakligt som att gå med stora starka steg och samtidigt försöka vicka på rumpan...

2009-02-18 @ 16:55:02
URL: http://dina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0