Naglar

Yes igår fixade jag mina naglar, eller rättare sagt donia och hennes syster fixade dom. Blodiga händer och naglar kom jag hem med iaf... hahah fast enligt donias syster är det tydligen mig det är fel på för såhär lät det:

- Asså det är inte mitt fel nu!
- Va?
- Ja, okej om det börjar blöda första gången på första fingret, då är det mitt fel men nu när det händer fler gånger är det dig det är fel på!

Jo jo så kan det gå, härligt iaf att ha gelénaglar nu så lata safia slipper fixa dom varenda dag.

idag har varit en seg dag, varför? Svaret finner jag ej..Har inte hänt mycket förutom trååk lektioner. Tidningsgrejen jag gör är det enda roliga, nu är det bara lite photoshop och indesign kvar!

Fast ett stort skratt fick jag då syster Dina trodde att hon har ägt ut mig i våran lilla fight! Tro ej det lille vän! Jag är inte klar, en aning lat som inte svarat, men definitivt inte klar!

Just nu sitter jag och kollar efter scenkläder... att det ska vara så svårt? Det har aldrig varit ett problem förut men nu så ska det vara det svåraste som finns?

Piisss on ya plate

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0