SNYGG!?!

Ja miina vänner jag tror jag har hittat min blivande man! Hur snygg som helst!? Aj aj aj! Tackar gör jag till facebook! Och går på skolan gör han också!

Vissa har åsikter om detta...

Donia: Safia, satsa för fan!

Safia
: Njae vet inte riktigt är inte så..

Donia
: SATSA!, om du vill ha honom måste det gå snabbt!

Safia
: Ne fan, jag är inte sugen riktigt!

Donia
: Säker?

Safia
: NEJ?!bara jag som tycker att det låter som om vi pratar om att beställa hamburgare?

Donia
: Ja.


10min senare (utan att ha sagt ett annat ord.)


Donia: Jag känner att jag vill ha något att äta tror jag.

.............................


Helgen bestod som sagt för det mesta av hockey, härligt men kallt. Utgång var med på listan vilket resulterade i att frdagens utgång blev matätarkvällen! Väl förtjänta tycker jag att vi var eftersom vi nu tränat flitigt varenda dag. På lördag drog vi ut också men efter att ha sett en aning för mycket drog vi hem lika snabbt.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0