Söndag

Utgången igår blev lyckad! Dansade mycket men inte tillräckligt.., anledningen till det är att jag hade en sådan träningsvärk att jag inte kunde böja mig ned. Så för att adda upp kvällen så var skyltarna vi arbetade med att få in tjejernas ansikten på slitzkroppar ett antal timmar i photoshop väldigt lyckat och barbaran också! Grädden är en annan sak som gjorde det till var det va men det behöver vi inte gå vidare in på! "Vissa lyckades bättre än andra den där kvällen " har jag kommit fram till att det är det enda rätta att säga!

Har inte fått bilderna från gårdagen men dom kommer upp så fort jag får dom.

Imorgon börjar träningen på riktigt! Skulle varit idag men det är söndag så man kände för att mysa men sen så är det bättre tycker jag att börja på en Måndag!  Så imorgon blir det gymmet!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0