Working it

Yes bilderna från lördag kommer så fort jag får tag på dom!

Igår var det ju som sagt första träningen på 5 månader av träning och nyttighet! Det blir 5 tuffa månader kan jag lova, smarta jag börjar ju med att glömma skorna igår så jag brände mina fötter på bandet och har nu jätteont but non the less ska jag dit idag igen!

Sen efter träningen så skulle jag hem men mamma ringde precis innan och jag fick nys om att hon var i lugnvik, väntandes på att killen som ska köpa min gamla lägenhet skulle komma.. hmm "han är 19-20 safia!" så safia masade sig iväg dit illa kvickt och kolla läget! Killen var ok, men jag var fan dum som flytta från den lägenheten., sjukt mysig lägenhet som nu är borta.. Jaja sånt händer!

Sitter  på företagsekonomin nu och önskar att jag var någon annanstans för jag orkar inte lyssna på det idag.. Snart snart, är det rast? eller?
Jag måste klara det!
enjoy ;)


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0