den 24 Januari 2009

Ja. det ska bli stopp på sunklat safia som har blivit lössläppt och inte inburad.. men nu ska den lilla jäveln in..Ja jag ska från och med den 1 februari, med Donia börja träna oss till sexiga läckra kvinnor! Ja fan vi ska vara svarvade (som maja säger) med assnygga kurvor och fasta som få!

Sen så ska jag dra utomlands i sommar! Under en väldigt lång tid! Vart och med vem har jag inte så stor aning om än men de löser sig!

Har börjat sakna mina syskon något otroligt.. Speciellt Dee och Jones som befinner sig utan mig i sthlm.. men jag tänkte dra ner den 12 eller 13 och vara där över helgen, överaska dom lite :P

Jo en annan sak som inte tagits itu med är bilderna från Brasilen.. Alla mina, majas och Jones posar bilder kommer att komma upp!, åtminstone de som inte ger folk men för livet! Varför de inte har kommit upp än är för att Maja haft fullt upp i Frankrike (det är hon som har bilderna och bor där) och inte hunnit posta dom men nu har hon lovat att försöka hinna posta dom i helgen så till veckan kan ni bereda er för en chock!

Det ska även bli förändring på det här med dålig uppdatering...

TomajtoTomAto ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0