Internet Cafe

Hejja teknologi sager jag bara nu sitter jag pa ett av de andra internet cafeerna har i stehat!! Har aven kommit till slutsatsen att jag aldrig kommer lara mig dessa angentbord? jag fattar nada?

Det kommer langre inlagg snart har tyvarr inte tid just nu.... Har inte hittat nogon jag kanner annu? inte bra men de kommer... Nepp nu ska jag dra en runda sen hem och kolla pa film med Jones. That reminds me! maste kopa godis!!?

Langtar efter alla er darhemma! Jo juste! har inte fatt igang telekortet men snart sa!!



/Safia in magreb

Kommentarer
Postat av: DeeDee

ÅÅ jag vill också va där med dig!

Saknish!

2009-07-16 @ 13:47:35
URL: http://dina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0