Dagar som kommer och går

"Hej jag heter elias o jag är perfect" så stod det på detta inlägg efter att jag lämnade datorn i två sekunder för att hämta kameran med rubriken "perfecta jag"!? hahah Elias är alltså mkin lillebror.

Känns som om dessa dagar är ganska så slappa? Det enda jag har gjort är att (sen jag kom hem från danmark) är i stort sett inget? Eller lite kanske. Jag var på stan? på kusinträff i raftälven? och så hämtar lillebror upp mig lite då och då med sin moppe så vi kan åka och bada men mer än så? ne... eller jo! jag kan ju stolt säga att jag har övningskört lite! *stolt*

Idag blire nog bad och sen ska jag åka ner till Niklas och hitta på något?


Nu är det bara några dagar kvar tills jag åker till Marocko igen! Längtar som bara attan faktiskt. Hmm ne nu orkar jag inte skriva så mycket mer eller okej.., jag har nog inte så mycket mer att skriva om?

Bilder kan jag bjuda på iaf



Detta mina damer och herrar är svensk strand! Innan (och nu efter känner jag mig lite blåst) trodde jag att de inte hade sånna här stränder i sverige men tvi på mig för det har dom! Många, vackra.


Moster Kerstin och mina kusiner som jag åkte till danmark med.


Jag på ännu en svensk strand. =)


från kusinträffen i Raftälven! Fick faktiskt ingen bild på alla men det gjorde lukas och det blev en riktigt skön bild så när jag får den, om jag gör det så ska det visas!

Nu va det slut!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0