Somntuta

jag ska fixa bilder sa fort det funkar! under tiden sa tar jag en massa kort! hmm kvallen ute var sjukt kul...

sjalvklart klantade jag mig igar da jag var bjuden pa fodelsedagsfest och rakade somna? nar jag vaknade var det over? skams gor jag... men det kan inte hjalpas....

Glomde jag saga att stehat krillar av killar som ar sjukligt sugna pa tjejer? jag ligger valdigt risigt till da jag ar den enda har som ar blond? och da menarr jag valdigt blond.... inte snyggt.. men killarna har kommit pa en ny tavling: vem som vagar prata med blondinen.. till allas forvaning sa vagar alla men det ar nar jag fornedrar dom som alla skrattar sa det har utvecklats till vem som kan ha ett samtal med blondinen nu...hah nollor nejda jag ska inte vara sa hard.

Blir inte mycket mer nu for jag ska ner med tjejerna till stranden, inte kan vi sitta har och sloa nar stranden vantar? 

Saknar alla darhemma!!


/safia

Kommentarer
Postat av: DeeDee

Haaalpåååååååå??

2009-08-03 @ 15:29:55
URL: http://dina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0