Stehoooottt update*!

Mer ann hot ar det iaf har!

okej jag ska borja ,ed en snabb liten update: Jones min bror akte hem nu pa torsdag, samtidigt som jag var ute med tjejerna forsta gangen vilket var jattekul!  sen sa vad hande sen? Jo jag traffade hasna nar jag var ute och paddla och hon va&r jattesnygg! vilken babe!! har inte traffat henne pa tva tre ar sa det var kul.

Jo ett meddelande till alla dar hemma ar att mitt marockanska kort tydligen inte kan skicka till sverige sa det var inte sa lyckat... sa jag har lite halsningar att dela ut:

Dina: Ska halsa jattemycket fran alla tjejerna och en annan! Saknar dig och marocko ar inte riktigt samma sak utan dig...

Mamma: a&llt gar jattebra och jag saknar dig fruktansvart mycket

Donia: mobilen dog, du vet larockansk telefoni lixom hahah! hor av mig sa fort den funkar igen!

det var nog allt for mig, nu ska jag fixa till mig lite innan tjejerna kommer och moter upp mig!

Saknar ♥

Africa sends halsningar
/Safia


Kommentarer
Postat av: DeeDee

Vaddå hade hasna inte slöja eller vaddå?

ÅÅÅÅÅÅ du måste ta massa kort hälsa så mycket från mig också.. UPPDATERA MEEERA =) Jag vill veta vad du gör om edagarna.. va kul att meriem har kommit dah =)

2009-07-20 @ 16:16:19
URL: http://dina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0