Back again!

Ja då var man tillbaka igen då till kalla pisssverige som välkomnar en varmt med regn? Hårt liv tror jag att jag har.. var ute och festa i turkiet till klockan fyra sista kvällen, somna kl 06.00, vakna kl 08.00 för att jag skulle packa för bussen gick klockan nio på morgonen!? jaja väl hemma så skulle man på fest direkt så det var bara att åka hem, ge lillebror lite presenter, slänga sig i duschen och åka! Härlig kväll blev det iaf med mycket dans såklart!

Hade det helt underbart i turkiet faktiskt, sol och bad i 38graders värme är något jag aldrig tackar nej till! 

Träffade även miss Finland!? Hon hade en photoshout på stranden jag var på så kom fotograferna fram och sa att jag var den vackraste tjejen och undra om jag ville vara med på fototagningen och där stod jag, svettig, blöt och saltig!? haha dom sa att jag skulle spela miss tropical eller miss sweden men den riktiga miss suomi eller miss finland som det är på svenska, hennes manager var jättearg och förbannad så jag drog snabbare än attan! Men kul var det och miss finland var verkligen fin :)


Påväg dit!






Väl i turkiet var vi hungriga och trötta!




eller ja, iaf mamma, efter en nap och stranden så var jag på fest humör!




Dom här bjuder jag på!







haha!

och självklart var mamsen med och posa!




utekväll med yves!




jag och söta mikaela.


 

Partynatt med Cissi, Mikael, Kristoffer, Niklas och många mer!
 

Cissi ;)


Hahaha väldigt väldigt dragen kristoffer och den andra som jag glömde namnet på!?


Micke och cissi!


Jag och cissi!

Nä nu orkar jag inte ladda upp så mycket mer + att mamma har mest bilder på hennes kamera som jag inte vet var den är? Även så gjorde vi en photoshout lekte runt och hade jätteroligt med våran vän kameran!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0