Bäst i test brushan!

Sprang ner efter skolan på Z-trafikskola och skulle göra syntest för att få ta körkortstillstånd.., tror ni inte man lyckas klanta till det också?

(tanten)   vilken sida blinkar det på nu?
(jag)   eh vänster? eller är det höger, aja det är iaf den här sidan vilket är höger ju!? (sträcker upp höger arm)
(tanten)   vart blinkar det nu då?
(jag)   vänster
(tanten)   vart blinkar det nu då?
(jag)   vänster...
(tanten)   vart blinkar det nu då?
(jag)   vänster!
(tanten)   och nu med!?!
(jag)   vänster!
(tanten) det ska det inte göra?
(jag)   va? (kollar på andra sidan och inser att mitt hår är ivägen för blinkknapparn) ooj hehe du, mitt hår är ivägen, kan jag sätta upp det?
(tanten)   gör det!

Sätter upp håret.

(tanten)   vart blinkar det nu då?
(jag)   på båda sidorna...eheee
(tanten)   det ska det göra däremot!

Vilken stjärna man inte är..?


jaja drog hem och hade tråkigt när jag kom på att jag ville ha ett par jeansshorts. hämtade man saxen och vips hade man en massa snyggt! :D funderar på att göra en liten jeansklänning med dragkedja fram på tyget som blev över?



Klipp, klipp, klipp och såhär blev dom!







Såhär såg hela alltet ut och det blev ju inte så illa? Gillart iaf väldigt mycket! ;)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0