Turkiet!

Har hittat lite mer bilder från turkiet nu från mammas kamera :P

Hmm, låt se.., igår var det match i nälden och strömsund som jag tippade på skulle vinna vann! Mahaha oj! Sen så skulle vi hem till mig men vi blev fast i vaplan och där spenderades också natten. Trevligt.

Jag tror jag har abstinensbesvär när det gäller att resa? Sitter och kollar på biljetter överallt.., Marocko, libanon, spanien, turkiet och danmark. Marocko för att jag kan åka dit om jag vill men jag har inte bestämt mig.. Libanon för att det vore stört kul. Spanien för att Sandra vill åka dit och varför inte? Turkiet för att jag vill dit och träffa lite vänner och sist Danmark för dit åker jag nu på Lördag. Safia likes to travel! ;)



Tycker om bilden :P ser så brun ut! Från när mamma och jag lekte med Kameran.



Inzoomat! :P gillar dessa...



Världens sötaste mamma.





Finns mycket mer bilder också men hinner inte ladda upp för nu ska jag baka bullar ;)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0