9c:s comeback!

I fredags var det klass fest med gamla 9c! Roligt värre var det faktiskt förutom att jag, den enda nyktra var den alla trodde var mest packad!? Kan ha berott på att jag var nästan den enda som sprang runt och dansa med mycket mera!

Tog med mig kameran gjorde jag men någon liten skit snodde den!? Vem är så jävla patetisk att den snor min kamera? Jo det kan jag berätta. Killen heter, och nej jag är inte rädd för att gå ut med hans namn, Alf? eller något liknande och den lilla fjanten snodde min kamera. Fast det visste jag inte då, det fick jag veta på lördag morgon då min gamla klasskompis ringde och sa att hon hade varit ute och sen när hon kom in hade hon sett honom lägga kameran utanför dörren och sen springa iväg. hah! vilken fegis! jaja huvudsaken är att den kom tillbaka.

Blev lite shopping på fredagen också men eftersom jag inte har fått tillbaka kameran ännu från min kompis kommer alla festbilder mm senare.

hmm jo vad var det mer? hahah jo just! Fick i fredags natt ett samtal från KISS som var ute med lady gaga på studentskiva! Lätt hur kul som helst förutom lady gaga, hon lät lite bitter.

Nu ska jag ut på promenad och för en gångs skull försöka plugga?

/S 

Kommentarer
Postat av: Dee

Lady Gaga var inte bitter hon var bitchig som hon altid är och ärligt talat lite less på Kiss som verkligen spårade :P men kul var det, Check out the foto on my blogg biatch! Kommer hem till påsk =) då får vi ta en tur till stan bara du och jag och fika och så =)kiss kiss kissy! :P

2009-03-30 @ 10:52:23
URL: http://dina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0