Blääää!

Vill flytta, vill flytta så enormt mycket. Går aldrig några bussar härifrån så att hitta på något är inte ens att tänka på. Ska skaffa jobb, samla ihop ett gäng och flytta! mhm i know.., dream on.

Vet att det har varit dålig uppdatering men men har haft sjukt mycket att göra och är ändå inte ens halvvägs till klar med allt. Tog iaf en pause och har nu gjort klart hela reseplaneringen för de andras resa! Sköönt att ha den klar kan jag säga. Inte så kul att jag kommer vara kvar ensam men jag får fortsätta att längta till sommaren och min resa!

Aja nu ska jag ta något att äta och sen så är det tillbaka to hell! (studier dåra!)


/S

Kommentarer
Postat av: Carolina

besök gärna min blogg, du kanske hittar något trevligt =)

2009-03-15 @ 17:12:25
URL: http://caroliinadenfiina.blogg.se/
Postat av: jojjooj

har du facebook?

2009-03-15 @ 18:47:05
Postat av: Dee

Men safia ujag ringde dej jätte många gånger i fredags men du svarade inte, el de kom liksom inte fram! Saknar ju dej med gumman =)

2009-03-16 @ 09:33:06
URL: http://dina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0