kunde inte komma upp!?

nej det kunde jag inte?! Jag tog mig verkligen inte upp? Det var meningen att jag och min hårige vän skulle upp och träna imorse men jag klarade verkligen inte av att stiga upp?! Okej.. problemet kan ligga i att jag somnade kl 05.00 och vaknade då den ringde 05.20.. så det var bara att skicka sms och skriva att vi skippa morgonpasset idag och tar det efter skolan. Det blir bra.

Blev inte plugg som sagt igår.. istället spenderade jag resten av dagen till absolut ingenting. Och vilken nytta har jag i världen egentligen?

Ska göra som syrran... Safia @ a very good mooood!  oh yes, vet inte varför men så är det!

Ska kila nu. Men man kanske hörs lite senare idag!


/S

Kommentarer
Postat av: Dee

naaaaaaa nu blir jag rörd jag visste det hela tiden du älskar mig och din högsta önskan är att vara som mig! xoxo you know you love me! Dee girl :P

2009-03-16 @ 20:41:29
Postat av: Dee

jag visste det =) du älskar mig och vill va som mig! xoxo you know you love me! Dee girl. ps miss u!ds

2009-03-16 @ 20:43:13
URL: http://dina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0