Trött, snygg och glarg!

Beskriver inte rubriken mig bäst så vet jag inte vad? Trött är jag för att det är morgon, snygg tycker jag förvånade att jag är idag? dont ask why! Sen är jag jätteglad! Typ sådär nykär glad... Men samtidigt är jag sjukt förbannad och irriterad på små fjantar som har så lite liv att de försöker ge sig in på andras. Lyckas de? NEJ? Snälla små fjantbrudar, ska ni jävlas med mig får ni definitivt öka steget på spelet. Cause you suck!

Idag blir det träning efter skolan med Donia och sen vet man aldrig vad som händer. Tur att vi börjar gå på pass nu! Är så jävla less på att träna kondition nu.. har faktiskt gjort det i 2 månader men men. Vad jag försökte komma fram till är att det ska bli roligt.


(Jag och Donia från förra helgens 18års fest)

Kommentarer
Postat av: Upprörd oljeshejk!

Hej



Jag sökte på ordet; bajsbiljetter och din blogg kom genast upp på google bilder, första parkett. Detta är djupt upprörande, och förnedrande för alla som är inblandade i bajs-biljett branschen. I ett samhälle som detta, ska en man som jag...ha rätt till att söka efter bajsbiljetter, UTAN att som första resultat bli direkt länkad till din uselt mediokra, patetiska försök till en bajsblogg.



Hur ställer du dig till detta? Jag kan nås på given mailadress om du så gärna vill svara på min simpla fråga. Hur fan kommer det sig att du har ordet; bajsbiljett i din blogg?



Mvh/ Thomas-Adolf von Ericsson pjer peterstein

2010-06-12 @ 02:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0