Update

Yes, det var ju som sagt en lite bloggsvacka här ett tag.. Ska göra mitt bästa för att summera den svackan.

Torsdag: Jag fick min hockeyskada! hyfsat stolt var jag kan jag ju säga! Var iaf så att jag och donia spelade hockeymatch med klassen och var i olika lag. Vi ser pucken, satsar allt från varsitt håll, självklart trodde vi båda att den andra skulle vika av men ingen av oss gjorde det så vi slängde in varandra i sargen vilket bara var kul men slutade med att donia sedan slog på min tumme (en ganska stor aning hårt) med klubban och voila! Theres my skada!

Fredag: Emma och Linn fyllde 18 och fest var det! Dansade hela kvällen och hade faktiskt sjukt roligt då alla dansade som galningar och bra (är inte ofta sånt händer, de flesta kör bara bajamaja dansen och hur hett är det?). Kvällen var superskön förutom då jag var tvungen att springa ca 6-7km över isen mitt i natten, själv. Ruggigt absolut inte något jag gör om. ALDRIG!

Lördag: Vaknade upp efter ca 2 timmars sömn, drog på mig den rosa dressen och åkte in till stan risigare än risigast med typ gårdagens smink kvar, för att ha extraträning med gruppen. Inge mer intressant hände. Fick dock en liten present från mammas make! Asnice kräm som nu är min favorit. Slänger upp bilder sen.

Söndag: Tog det lugnt. Vilket jag tyckte att jag förtjäna. 

Måndag: Heh kommer jag ihåg? Svar nej. men träning var det ju som vanligt.

Tisdag: Genrep med dansgruppen sen orkade jag inte mer. Samma sak denna dag med mer träning.
 
Onsdag: Härligare! ja det står nog om vad jag gjorde längre ner .., men i stort sett det som är härligt. Träna sola och sen tortera min lillebror hela kvällen tills bristningsgränsen. Planer sprids i mitt lilla invecklade huvud. Dina! ring mig om du ser det här! Måste prata med dig och bror och det är snarast.

Idag är det torsdag och det har varit träning, ska bli dansträning och mer om idag kommer imorgon. Laddar upp lite bilder som ska skryta om det jag köåpte förra veckan!

Suck ooooon that!
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0