Halleloja lördagen den 10 april

Godmorgon-god-eftermiddag(?) my friends from other mothers!

Igår åkte jag hem till D inne i stan på kvällen och kolla på film och myste kom tillbaka imorse och efter en riktig bamsefrukost så somnade jag tills jag åkte ner till ICA och skulle handla lite saker.

En av dessa saker var alvedon till min bror så när jag står i kassan säger jag "Ja just det jag ska ha en alvedon brus också" varpå hon i kassan säger okej men då måste jag få ditt legg (??????!??!?!?!?) Jag har tusentals gånger köpt alvedon på både apoteket och andra matvaruaffärer men aldrig har någon sagt att man ska ha legg?ALDRIG? vet även småttingar som gått och köpt och det har aldrig varit något problem.
Hur som helst så tänker jag bara att det enda man inte ska göra är att tveka så jag räcker fram mitt legg och ser hur hon noga granskar det. Sen säger hon "Ja men 92 duger" och så får jag tillbaka det och det var det?
haha jaja *kul iaf.

*kul för att jag inte hunnit fyllt 18 ännu men det var riktigt kul!

Min tankegång gick ungefär såhär:


 Jag tanker ja moste kopa al-vedon till min brur. Jag tanker jag moste. Jag tanker, jagharingeland!?
- Sean Atci (dock gjorde jag om den helt själv
)


/S

Kommentarer
Postat av: MODEINSPIRATION

Haha knäppt :P

2010-04-10 @ 18:57:37
URL: http://www.modeinspiration.com
Postat av: Victoria

Just nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna ett tecknat porträtt av dig själv :)

Låter det intressant? Då är det bara att surfa in på min blogg och läsa "tävlingsreglerna"!



Ha en fortsätt trevlig kväll! :D Kram, kram!

2010-04-10 @ 21:09:33
URL: http://stillbyme.blogg.se/
Postat av: Sarah Stacy Moatamid

HAHAHAH klockren bild! :D



Det var länge sen, hur mår du gumman? :)

2010-04-11 @ 13:46:26
URL: http://zsarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0